Οι παραμυθοϊστορίες δίνουν τη δυνατότητα στο παιδί να δημιουργήσει το δικό του παραμύθι. Να γίνει ένας μικρός συγγραφέας.
Σύμφωνα με μελέτες, τα παιδιά που έχουν εμπλακεί περισσότερο με παραμύθια-ιστορίες παρατηρείται πως το λεξιλόγιό τους είναι αρκετά ανεπτυγμένο κατά την έναρξη της σχολικής τους σταδιοδρομίας.
Οι τρόποι που μπορεί ένα παιδί να εμπλακεί με ένα παραμύθι είναι αρκετοί. Μπορεί να
-ακούσει ένα παραμύθι
-να το διαβάσει
-να δημιουργήσει μόνο του μια ιστορία και να την αφηγηθεί στη συνέχεια.
Παρακάτω παρατίθεται ένας βοηθητικός πίνακας με εικόνες από τον οποίο το παιδί μπορεί να επιλέξει όσες εικόνες χρειάζεται και να δημιουργήσει τη δική του ιστορία. Στη συνέχεια μπορεί να την αφηγηθεί στους οικείους του. Αν το παιδί πάει στο δημοτικό μπορεί να γράψει την ιστορία που δημιούργησε και να την αφηγηθεί μετά.
Με αυτή τη δραστηριότητα καλλιεργούνται τα εξής:
Σύμφωνα με μελέτες, τα παιδιά που έχουν εμπλακεί περισσότερο με παραμύθια-ιστορίες παρατηρείται πως το λεξιλόγιό τους είναι αρκετά ανεπτυγμένο κατά την έναρξη της σχολικής τους σταδιοδρομίας.
Οι τρόποι που μπορεί ένα παιδί να εμπλακεί με ένα παραμύθι είναι αρκετοί. Μπορεί να
-ακούσει ένα παραμύθι
-να το διαβάσει
-να δημιουργήσει μόνο του μια ιστορία και να την αφηγηθεί στη συνέχεια.
Παρακάτω παρατίθεται ένας βοηθητικός πίνακας με εικόνες από τον οποίο το παιδί μπορεί να επιλέξει όσες εικόνες χρειάζεται και να δημιουργήσει τη δική του ιστορία. Στη συνέχεια μπορεί να την αφηγηθεί στους οικείους του. Αν το παιδί πάει στο δημοτικό μπορεί να γράψει την ιστορία που δημιούργησε και να την αφηγηθεί μετά.
Με αυτή τη δραστηριότητα καλλιεργούνται τα εξής:
- η φαντασία
- η αφηγηματική έκφραση
- η κριτική σκέψη
- η παρατηρητικότητα
- η συγκέντρωση
- και εμπλουτίζεται το λεξιλόγιο του.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου